Jak zawsze i wszędzie dogadać się z prawie każdym?
Opis warsztatów
Aż chciałoby się zastosować nagłówek w stylu: “Tajemna wiedza sprzed 2500 lat odkryta na nowo!”. I nie byłaby to przesada. Taki nagłówek mógłby spokojnie opanować najważniejsze serwisy informacyjne na całym świecie! Tak się jednak nie stanie. A szkoda.
Jest jednak szansa, że ta perła trafi w Twoje ręce, a Ty- mam nadzieję- będziesz wiedział, co z nią zrobić.
Chęć uczenia się jest rzadką i piękną cechą. Niewątpliwie charakteryzuje najbardziej wybitne jednostki we wszystkich społeczeństwach. Wiedza jest potęgą, a umiejętność zastosowania jej w praktyce odróżnia najlepszych od przeciętnych. Dlatego jeżeli nie masz w sobie otwartości na naukę, przestań czytać. To nie jest oferta dla Ciebie.
Jeżeli jednak jest inaczej, to czytaj dalej, bo tak jak u mnie, te informacje mogą stać się przełomem w Twoim życiu i karierze!
Pierwszy raz spotkałem się z tą wiedzą podczas jednego ze szkoleń, które zorganizowałem dla swojej firmy w branży finansowej. Prowadziłem wtedy pięćdziesięcioosobowy zespół, który chciałem wesprzeć wartościową wiedzą z zakresu zarządzania i współpracy z ludźmi. Nie sądziłem, że będzie to dla mnie początek wspaniałej przygody. Przygody związanej z odkrywaniem tajników temperamentów i osobowości.
Dziś, po sześciu latach zgłębiania tego tematu i szkolenia z tego zakresu w ramach innych warsztatów przyszedł czas na stworzenie samodzielnego produktu. To będzie wspaniały czas pełen wartościowych odkryć i niesamowitych emocji. Przede wszystkim jednak, będzie to warsztat pełen praktycznych narzędzi i rozwiązań. Wykorzystamy ten czas maksymalnie efektywnie i skutecznie po to, abyś wyszedł ze szkolenia z gotowymi koncepcjami do wdrożenia. Bez bicia piany. To będzie coś co zapamiętasz na długo!
Zapraszam Cię na szkolenie “Temperamenty. Jak zawsze i wszędzie dogadać się z prawie każdym?
Dla kogo jest to szkolenie:
– Managerów chcących lepiej zarządzać, motywować i komunikować się z pracownikami.
– Sprzedawców i handlowców, którzy chcą łatwiej przekonywać klientów do zakupu.
– Przedsiębiorców, którzy chcą skuteczniej porozumiewać się ze swoim otoczeniem biznesowym (księgowi, kontrahenci, urzędnicy itp.)
– Dla firm rodzinnych (ze szczególnym uwzględnieniem par pracujących ze sobą)
– Zespołów, które chcą lepiej się zrozumieć i bardziej harmonijnie współpracować.
Jakie korzyści uzyska uczestnik szkolenia?
Będzie wiedział:
– Jak rozpoznać swój własny temperament oraz temperament swoich współpracowników i bliskich (to wiedza przydatna na co dzień!)
– Jakie naturalne predyspozycje (talenty, mocne strony) charakteryzują poszczególne osobowości
– Czego absolutnie nie powinien zawodowo robić dany człowiek
– Dlaczego i w jaki sposób znajomość typów temperamentów pomaga w sprzedawaniu
– Co motywuje, a co demotywuje dany typ temperamentu
Będzie potrafił:
– Lepiej zarządzać zespołem bazując na wiedzy o temperamentach
– Lepiej dobierać ludzi na stanowiska, aby zmaksymalizować osiągane rezultaty
– Budować swój styl działania w oparciu o swoje naturalne predyspozycje
– Świadomie rozwijać się znając swoje mocne strony i ograniczenia wynikające z temperamentu
Jaki jest plan warsztatów?
1. Omówienie typów temperamentów i osobowości
– Metoda klasyczna a inne metodologie badania osobowości
– Analiza własnego typu temperamentu
– Emocjonalne potrzeby różnych typów
– Typy osobowości w parach
2. Omówienie mocnych i słabych stron poszczególnych typów
3. O połączeniach temperamentów
4. Temperamenty w sprzedaży i obsłudze klienta:
– Jak trafić w emocjonalne potrzeby klienta reprezentującego dany typ temperamentu.
– Jak łatwiej i szybciej przekonać go do zakupu?
5. Typy osobowości w zarządzaniu:
– Team building: jak zbudować zespół marzeń, by harmonijnie współpracował i osiągał ponadprzeciętne rezultaty
– Rekrutowanie: jak odpowiednio dobierać osoby do stanowisk bazując na wiedzy o osobowościach
– Motywowanie: co motywuje, a co demotywuje dany typ? Jak dopasować styl motywowania do danego typu temperamentu?
– Komunikacja– w jaki sposób komunikować, aby trafić do danego typu ?
6. Mój osobisty plan działania.
Warsztaty odbędą się 15.11.2019 w godzinach 10:00-16:00 (6h szkoleniowych).
Co jeszcze warto wiedzieć?
Poznanie i zrozumienie typów osobowości daje komfort psychiczny, podnosi jakość zarządzania, sprzedawania, obsługi klienta i relacji międzyludzkich. Uczestnicy uzyskują świadomość prowadzącą do spokoju, lepszej komunikacji, lepszej współpracy, wykorzystania naturalnych talentów i predyspozycji.
Każdy jest inny, ale każdy jest bardzo wartościowy. Dobry menedżer powinien potrafić to wykorzystać dla dobra człowieka i firmy.
Do zobaczenia na szkoleniu! 🙂
Dodatkowe informacje: 577-570-020