- Jak sprawić aby Twoja strona www, sklep czy aplikacja sprzedawała i zarabiała?
- Jakie są najnowsze trendy w SEO i SEM i po co Ci to wiedzieć?
- W jaki sposób Google jest w stanie określić czy jesteś (Ty lub Twoja firma) autorytetem w danej dziedzinie i skierować do Ciebie potencjalnych klientów?
- Jakie narzędzia pomagają monitorować efektywność Twojej aktywności w Internecie?
- Czy branże które do tej pory nie sprzedawały w Internecie powinny zmienić swoje myślenie?
- W jaki sposób mała czy średnia polska firma jest w stanie sprzedawać poprzez Internet za granicą i konkurować międzynarodowo?
- Jakie stopy zwrotu z inwestycji możliwe są do uzyskania przy dobrze ułożonym „ekosystemie” w Internecie?
- Przed jakimi wyzwaniami stoją liderzy zespołów IT pracujących w „trybie mieszanym”, czyli jednocześnie stacjonarnie i zdalnie?
Zapraszam do rozmowy z Marcinem Szkaradkiem, współwłaścicielem firmy Estima Group.
Gdzie jeszcze możesz posłuchać podcastu „Lideruj”?
0 Comments