W dzisiejszym odcinku podcastu 🎙️👂 poruszam krytyczne, dla przyszłego istnienia firm, zagadnienie związane z zachowaniami konsumenckimi.

Omawiam w nim raport przygotowany przez „Salesforce” i wyciągam ważne wnioski dla firm posiadających stacjonarne punkty obsługi klienta. Dostosowanie się do nowych zasad, to dla wielu z nich, być albo nie być w niedalekiej przyszłości!

✅ Jak zmieniają się zachowania konsumenckie w różnych grupach wiekowych?
✅ Jaka jest nowa rola salonów sprzedaży (sklepów, punktów stacjonarnych) w tej rzeczywistości?
✅ Jak „sprzężyć” ze sobą działania w sklepie stacjonarnym i online, aby nie tracić klientów na rzecz konkurencji?

Posłuchaj odcinka tutaj albo skorzystaj z odtwarzacza poniżej

Podcastu możesz słuchać także na dowolnej innej platformie:


Dla zainteresowanych podniesieniem swojej sprzedaży kurs online „Zwycięska Sprzedaż”: https://lideruj.pl/produkt/zwycieska-sprzedaz-kurs-online/


Po więcej materiałów wejdź na https://www.lideruj.pl , zapisz się do „Biuletynu Lidera” i odbierz bonusy na start

Dodatkowe linki do odcinka:
Raport Salesfore: https://c1.sfdcstatic.com/content/dam/web/en_us/www/documents/datasheets/connectedshopperresearchreport.pdf

Artykuł podsumowujący najważniejsze wnioski z raportu: https://www.signs.pl/nowe-pokolenia-zmieniaja-zachowania-konsumenckie,385488,artykul.html


0 Comments

Leave a Reply