⛔️ Miałeś zadzwonić- nie zadzwoniłeś w umówionym terminie.
⛔️ Miałeś przyjechać- zapomiałeś (!!!) lub się spóźniłeś.
⛔️ Miałeś wysłać ofertę w 24 godziny. Wysłałeś w 48h.
⛔️ Podkoloryzowałeś swoją ofertę i Klient przyłapał Cię na drobnym kłamstwie.
⛔️ Nie dotrzymałeś danego słowa, drobnego zobowiązania.
Te drobne uchybienia bardzo często powodują całkowite zburzenie zaufania i nie tylko brak chęci Klienta czy potencjalnego kontrahenta do współpracy z Tobą, ale również możesz zapomnieć o tym, że ten potencjalny Klient poleci Cię swoim znajomym.
Dlaczego? Ponieważ nikt o dobrej renomie nie pozwoli sobie na to, żeby „świecić oczami” przed swoimi przyjaciółmi czy znajomymi. Nieważne, czy jesteś handlowcem, menedżerem czy właścicielem biznesu. Zanim zaczniesz naprawdę dobrze zarabiać i będziesz polecany- musisz zbudować zaufanie. Dotrzymywanie słowa i powziętych zobowiązań jest tutaj kluczowym elementem.
Miej na uwadze, że Klient którego zawiedziesz raz, w drobnej sprawie, w większej sprawie z pewnością Ci nie zaufa. Jeżeli nie dotrzymujesz słowa w rzeczach małych, to klient przełoży to również na większe sprawy i większe kontrakty, które nie zostaną Ci powierzone. W taki właśnie sposób zabija się swoją wiarygodność oraz traci pieniądze, które lądują u rzetelnej konkurencji.
Nie pozwól sobie na takie uchybienia. Niesolidność to cichy zabójca sprzedaży. I wcale nie taki rzadki.
Film jest fragmentem kursu online „Zwycięska Sprzedaż”. Cały kurs dostępny jest tutaj.
Chcesz jeszcze lepiej finalizować transakcje? Zapisz się do Biuletynu Lidera i pobierz darmowy poradnik „Zwycięskie Zamykanie Sprzedaży”.

0 Comments