W tym odcinku podcastu omawiam raport SAS przeprowadzony na 10000 konsumentów ze świata. Poruszane wątki:

W jaki sposób pandemia zmieniła zachowania konsumentów?
Jak dostosować żagle swojego biznesu i jak nie zderzyć się z górą lodową prowadząc firmę? Twarde dane.
Czego oczekują (i w coraz większym stopniu będą oczekiwać w przyszłości) klienci?
Co przekonuje klientów do zakupu danego produktu lub usługi?
Jaka jest rola stacjonarnych sklepów w związku ze wzrostem sprzedaży w kanałach wirtualnych?

Podcastu możesz słuchać używając poniższego odtwarzacza:


Dodatkowe linki do odcinka:
Pełny raport SAS
Odcinek podcastu z omówieniem raportu „Salesforce”
FanPage Lideruj
FanPage Nikodem Zegzda


Po więcej materiałów wejdź zapisz się do „Biuletynu Lidera” na www.lideruj.pl

Sprawdź także nasze kursy online:
Szybki Kurs Zarządzania Czasem: https://cutt.ly/Kglctkz
Kurs Zwycięska Sprzedaż: https://cutt.ly/tglcocD–


0 Comments

Leave a Reply