Według badań, „drsprzedaz.pl” 80% sprzedawców twierdzi, że szkolenia pomagają im w osiąganiu lepszych wyników w pracy. Wśród odpowiedzi na pytania „Co sprawia ci największe trudności w rozmowie z klientem?” pojawiają się:
– Negatywne nastawienie Klientów
– Obiekcje klienta i jego wątpliwości dotyczące oferty
– Zamknięcie rozmowy konkretnymi ustaleniami i finalizacja transakcji
– Perswazyjne przedstawienie oferty z wykorzystaniem języka korzyści.
– Rozmowa o realnych potrzebach klienta.

Z kolei handlowcy potrzebują przede wszystkim:
– Skutecznie umawiać się na spotkania, szczególnie z klientami którzy „nie mają czasu”
– Szybko budować porozumienie i wzbudzać zaufanie
– Zaprezentować „Zwycięską Propozycję Wartości”
– Nauczyć składać klientowi „propozycję nie do odrzucenia” prezentując rozwiązanie jego problemówj
– Sprawnie rozwiewać obiekcje (odpowiadać na zastrzeżenia)
– Umiejętnie finalizować transakcje (by nie tracić czasu na kolejne wizyty)
– Dokonać ponownej sprzedaży (u tego samego klienta) i zdobywać polecenia
– Mieć odpowiednie nastawienie, aby działać z pozytywną energią, ochotą i entuzjazmem!

Dzięki rozwojowi umiejętności handlowych sprzedawcy i przedsiębiorcy konstruują lepsze pytania, lepiej radzą sobie z obiekcjami oraz skuteczniej zamykają, czyli finalizują sprzedaż.

Podczas szkolenia przekażę wiedzę oraz narzędzia do praktycznego zastosowania w codziennej pracy.

Poprzez cwiczenia praktyczne wspólnie rozwiniemy umiejętności z kluczowych obszarów kompetencji skutecznej i długoterminowej sprzedaży w oparciu o: psychologię osiągnięć, wywieranie wpływu, skuteczną perswazję i pracę z celami.

Jakie korzyściu uzyska uczestnik szkolenia:

  • Będzie wiedział jakie jest siedem taktyk sukcesu sprzedaży
  • Będzie potrafił lepiej radzić sobie z porażką w sprzedaży. Dowie się jak w mądry sposób przemieniać każdą trudną sytuację (np.: odrzucenie klienta) w nowe możliwości.
  • Będzie potrafił obsługiwać reklamację. Będzie wiedział co zrobić, aby profesjonalnie obsłużyć niezadowolonego Klienta – jak w trudnej sytuacji jeszcze bardziej wzmocnić swoje relacje z Klientem i zyskać ambasadora swojego profesjonalizmu.
  • Dowie się jaka jest rola inteligencji emocjonalnej w sprzedaży
  • Wzmocni oraz pozna sposoby budowania większej pewności siebie

Umiejętności, które będziemy rozwijać podczas szkolenia „Zwycięska Sprzedaż”:
– wpływanie na przebieg procesu podejmowania decyzji przez Klienta
– prowadzenie dialogu z Klientem
– przeprowadzanie analizy i dopasowania produktu do potrzeb klienta
– wykorzystanie taktyk wymaganych do osiągnięcia celów na poszczególnych etapach procesu sprzedaży,
– pokonywanie obiekcji klienta z zastosowaniem języka korzyści
– budowanie dobrych relacji biznesowych
– radzenia sobie w kontaktach z tzw. „trudnym klientem”

Wykształcenie pożądanych postaw:
– Zbudowania bądź utrwalenia postawy otwartości na klienta i jego potrzeby
– Otwartości i chęci do stosowania efektywnych wzorców sprzedaży i budowania trwałych relacji z klientami
– Osobistej odpowiedzialności i zaangażowania za własne wyniki sprzedaży oraz budowania relacji z klientem
– Wiary we własne możliwości
– Chęci dalszego rozwoju w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez:
– pracę w zespołach
– ćwiczenia praktyczne
– dyskusje na forum grupy
– testy/ankiety
– wykład (z prezentacją multimedialną i flipchartem)

Czas trwania szkolenia:

Czas dopasowywany jest do celów, specyfiki oraz potrzeb grupy.


Grupa docelowa:

Sprzedawcy, handlowcy, doradcy, przedsiębiorcy i inne osoby obsługujące i pozyskujące klientów.

Wymagane doświadczenie i kompetencje uczestników:

Żadna wiedza czy umiejętności związane z obsługą klienta nie są wymagane. Wcześniejsze doświadczenie może być dodatkowym atutem.

Serdecznie zapraszamy!

Translate »