„Zwycięska Sprzedaż” to całodniowy, intensywny warsztat dla przedsiębiorców, sprzedawców oraz wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje handlowe.

Na szkoleniu „Zwycięska Sprzedaż” nauczymy się jak, dzięki zastosowaniu najlepszych praktyk rynkowych, zwyciężać na coraz trudniejszym i coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

Według badań, „drsprzedaz.pl” 80% sprzedawców twierdzi, że szkolenia pomagają im w osiąganiu lepszych wyników w pracy. Wśród odpowiedzi na pytania „Co sprawia ci największe trudności w rozmowie z klientem?” pojawiają się:
– Negatywne nastawienie klientów
– Obiekcje klienta i jego wątpliwości dotyczące oferty
– Zamknięcie rozmowy konkretnymi ustaleniami i finalizacja transakcji
– Perswazyjne przedstawienie oferty z wykorzystaniem języka korzyści.
– Rozmowa o realnych potrzebach klienta.

Z kolei handlowcy potrzebują przede wszystkim:
– Skutecznie umawiać się na spotkania, szczególnie z klientami którzy „nie mają czasu”
– Szybko budować porozumienie i wzbudzać zaufanie
– Zaprezentować „Zwycięską Propozycję Wartości”, aby Twój Klient sam chciał od Ciebie kupić (tak, to jest możliwe!)
– Nauczyć składać klientowi „propozycję nie do odrzucenia” prezentując rozwiązanie jego problemów jednocześnie wprawiając go w dobry nastrój
– Sprawnie rozwiewać obiekcje (odpowiadać na zastrzeżenia)
– Umiejętnie finalizować transakcje (by nie tracić czasu na kolejne wizyty)
– Dokonać ponownej sprzedaży (u tego samego klienta) i zdobyć rekomendacje
– Mieć odpowiednie nastawienie, aby działać z pozytywną energią, ochotą i entuzjazmem!

Dzięki rozwiniętym umiejętnościom sprzedawcy szybciej przekonują klienta, konstruują lepsze pytania, radzą sobie z obiekcjami oraz skuteczniej zamykają, czyli finalizują sprzedaż.

Podczas szkolenia przekażę wiedzę oraz narzędzia do praktycznego zastosowania w codziennej pracy.

Poprzez cwiczenia praktyczne wspólnie rozwiniemy umiejętności z kluczowych obszarów kompetencji skutecznej i długoterminowej sprzedaży w oparciu o: psychologię osiągnięć, wywieranie wpływu, skuteczną perswazję i pracę z celami. Dlatego efektem szkolenia jest także wzrost motywacji- i co za tym idzie- lepsze wyniki handlowców.

Jakie korzyściu uzyska uczestnik szkolenia:

  • Będzie wiedział jakie jest Siedem taktyk sukcesu sprzedaży
  • Będzie potrafił lepiej radzić sobie z porażką w sprzedaży. Dowie się jak w mądry sposób przemieniać każdą trudną sytuację (np.: odrzucenie klienta) w nowe możliwości.
  • Będzie potrafił obsługiwać reklamację. Będzie wiedział co zrobić, aby profesjonalnie obsłużyć niezadowolonego Klienta – jak w trudnej sytuacji jeszcze bardziej wzmocnić swoje relacje z Klientem i zyskać ambasadora swojego profesjonalizmu.
  • Dowie się jaka jest rola inteligencji emocjonalnej w sprzedaży
  • Wzmocni oraz pozna sposoby budowania większej pewności siebie

Umiejętności, które będziemy rozwijać podczas szkolenia „Zwycięska Sprzedaż”:
– wpływanie na przebieg procesu podejmowania decyzji przez Klienta
– prowadzenie dialogu (zamiast nachalnego sprzedawania!) z partnerem biznesowym
– przeprowadzanie analizy i dopasowania produktu do potrzeb klienta
– wykorzystanie taktyk wymaganych do osiągnięcia celów na poszczególnych etapach procesu sprzedaży,
– pokonywanie obiekcji klienta z zastosowaniem języka korzyści
– budowanie dobrych relacji biznesowych
– radzenia sobie w kontaktach z tzw. „trudnym klientem”

Wykształcenie pożądanych postaw:
– Zbudowania bądź utrwalenia postawy otwartości na klienta i jego potrzeby
– Otwartości i chęci do stosowania efektywnych wzorców sprzedaży i budowania trwałych relacji z klientami
– Osobistej odpowiedzialności i zaangażowania za własne wyniki sprzedaży oraz budowania relacji z klientem
– Wiary we własne możliwości
– Chęci dalszego rozwoju w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez:
– pracę w zespołach
– ćwiczenia praktyczne
– dyskusje na forum grupy
– testy/ankiety
– wykład (z prezentacją multimedialną i flipchartem)

Czas trwania szkolenia:

Szkolenie trwa 8h szkoleniowych


Grupa docelowa:

Sprzedawcy, handlowcy, doradcy i inne osoby obsługujące i pozyskujące klientów.

Wymagane doświadczenie i kompetencje uczestników:

Żadna wiedza czy umiejętności związane z obsługą klienta nie są wymagane. Wcześniejsze doświadczenie może być dodatkowym atutem.

Trener prowadzący- Nikodem Zegzda

Certyfikowany trener biznesu. Od kilkunastu lat zajmuje się biznesem i rozwojem osobistym. Doświadczenie zdobywał w branży finansowej, szkoleniowej i wydawniczej. Przeszedł ścieżkę od konsultanta do dyrektora generalnego, zdobywając doświadczenie sprzedażowe, managerskie i dotyczące prowadzenia biznesu. Współzałożyciel firmy Zegzda Sp. z o.o., której misją jest inspirowanie do doskonałości. Współpracuje m.in z pracownikami i partnerami biznesowymi firm: Skandia, AXA, ING, Volvo, Generali, Wiśniowski i innymi.

Serdecznie zapraszamy!

Rezerwacja miejsc i zapisy:

Monika Rogalska
Manager ds. Bookingu
+ 48 570-989-009
m.prusak@nikodemzegzda.pl