Klient to najważniejsza osoba w biznesie. To on, jego problemy, potrzeby, cele i marzenia powinny być w centrum zainteresowania każdej firmy.

Na rozwiniętych rynkach firmy zwyciężają przede wszystkim jakością obsługi Klienta.

Aby zwyciężać powinieneś wdrożyć w swojej firmie „Królewską Obsługę Klienta”. Dzięki temu zachwycisz swoich klientów a konkurencja często nie będzie nawet wiedziała w czym tkwi sekret Twojego sukcesu!

Wybrane zagadnienia poruszane podczas szkolenia:

– Dlaczego Królewska Obsługa klienta to klucz do sukcesu każdej firmy?
– Na czym polega orientacja na klienta i jakie są najważniejsze zasady sprzedaży?
– Jaka jest postawa, zachowania i umiejętności skutecznego doradcy?
– Jak nawiązywać kontakt i budować relację z klientem?
– Typologia trudnego klienta- jak radzić sobie z różnymi typami klientów sprawiających kłopot?
– Czym są „momenty prawdy” i jak nimi zarządzać?
– Jakie jest „10 przykazań” obsługi klienta wg. Tony’ego Hsieh’a?
– Modele zachowań na które trzeba zwrócić uwagę, aby lepiej rozumieć swoich klientów
– Jak pozyskiwać pozytywne doświadczenie klienta?
– Jak oprzeć się presji i manipulacji ze strony klienta?
– Jak stosować „kamizelki ratunkowe” w obsłudze klienta?
– Jak patrzeć na Obsługę klienta oczami klienta?

Dodatkowo poruszymy poniższe kwestie:
– Sztuka zadawania pytań w sprzedaży
– Zasady budowania dobrych relacji z klientami
– Obsługa reklamacji

Korzyści dla uczestników:

Nabycie i doskonalenie umiejętności z zakresu m.in:
– Wpływu na przebieg procesu podejmowania decyzji przez klienta
– Prowadzenia dialogu z klientem
– Efektywnej analizy i dopasowania produktu/usługi do potrzeb klienta
– Budowania dobrych relacji

Wykształcenie pożądanych postaw:
– Zbudowanie bądź utrwalenia postawy otwartości na klienta i jego potrzeby
– Otwartości i chęci do stosowania efektywnych wzorców obsługi i budowania trwałych relacji z klientami
– Osobistej odpowiedzialności i zaangażowania
– Chęci rozwoju własnego w zakresie doskonalenia umiejętności osobistych i biznesowych

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez:

– pracę w zespołach
– ćwiczenia praktyczne
– dyskusje na forum grupy
– „burze mózgów”
– testy/ankiety
– wykład
i inne

Trener prowadzący- Nikodem Zegzda

Certyfikowany trener biznesu. Od kilkunastu lat zajmuje się biznesem i rozwojem osobistym. Doświadczenie zdobywał w branży finansowej, szkoleniowej i wydawniczej. Przeszedł ścieżkę od konsultanta do dyrektora generalnego, zdobywając doświadczenie sprzedażowe, managerskie i dotyczące prowadzenia biznesu. Współzałożyciel firmy konsultingowej Zegzda Sp. z o.o., której misją jest inspirowanie do doskonałości. Współpracuje m.in z pracownikami i partnerami biznesowymi firm: Skandia, AXA, ING, Volvo, Generali, Wiśniowski i innymi.

Rezerwacja miejsc oraz szczegółowe informacje

Monika Rogalska
Manager ds. Bookingu
+ 48 570-989-009
m.prusak@nikodemzegzda.pl
www.nikodemzegzda.pl