To jest, do tej pory, zdecydowanie najsmutniejszy odcinek… dlaczego? O tym dowiesz się w trakcie jego słuchania 😉 A tak całkiem na serio. To jeden z najbardziej merytorycznych podcastów. Prawdziwa bomba dla przedsiębiorców i managerów. Czego dowiesz się z tego odcinka?

  • Za co tak naprawdę płaci Klient… czyli czym jest i jak tworzyć wartość dodaną?
  • Jakie jest osiem marnotrastw (po japońsku „muda”)w przedsiębiorstwach i jakie są ich konsekwencje?
  • Co ma wspólnego zbędny ruch i chińska filozifa wu-wei?
  • Jakie jest „najsmutniejsze” marnotrastwo?
  • Dlaczego marnotrastwo to potencjalne rezerwy wzrostu firmy?
  • O ile można ograniczyć koszty lub zwiększyć zyski dzięki zastosowaniu zasad szczupłego zarządzania?

Tym razem zapraszam do drugiej rozmowy z Witoldem Sadeckim- trenerem i konsultantem ciągłego doskonalenia i szczupłego zarządzania. Spotkania skierowane jest przede wszystkim do właścicieli firm oraz osób zarządzających.

Kliknij tutaj, lub poniżej, aby posłuchać odcinka.

Kategorie: zarządzanie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *