• Jak sprawić aby Twoja strona www, sklep czy aplikacja sprzedawała i zarabiała?
  • Jakie są najnowsze trendy w SEO i SEM i po co Ci to wiedzieć?
  • W jaki sposób Google jest w stanie określić czy jesteś (Ty lub Twoja firma) autorytetem w danej dziedzinie i skierować do Ciebie potencjalnych klientów?
  • Jakie narzędzia pomagają monitorować efektywność Twojej aktywności w Internecie?
  • Czy branże które do tej pory nie sprzedawały w Internecie powinny zmienić swoje myślenie?
  • W jaki sposób mała czy średnia polska firma jest w stanie sprzedawać poprzez Internet za granicą i konkurować międzynarodowo?
  • Jakie stopy zwrotu z inwestycji możliwe są do uzyskania przy dobrze ułożonym „ekosystemie” w Internecie? 
  • Przed jakimi wyzwaniami stoją liderzy zespołów IT pracujących w „trybie mieszanym”, czyli jednocześnie stacjonarnie i zdalnie?

Zapraszam do rozmowy z Marcinem Szkaradkiem, współwłaścicielem firmy Estima Group.

Kliknij tutaj lub na obrazek poniżej, aby posłuchać odcinka.

dav
Kategorie: e-commerce

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *