⛔️ Miałeś zadzwonić- nie zadzwoniłeś w umówionym terminie.

⛔️ Miałeś przyjechać- zapomiałeś (!!!) lub się spóźniłeś.

⛔️ Miałeś wysłać ofertę w 24 godziny. Wysłałeś w 48h.

⛔️ Podkoloryzowałeś swoją ofertę i Klient przyłapał Cię na drobnym kłamstwie.

⛔️ Nie dotrzymałeś danego słowa, drobnego zobowiązania.

Te drobne uchybienia bardzo często powodują całkowite zburzenie zaufania i nie tylko brak chęci Klienta czy potencjalnego kontrahenta do współpracy z Tobą, ale również możesz zapomnieć o tym, że ten potencjalny Klient poleci Cię swoim znajomym.

Dlaczego? Ponieważ nikt o dobrej renomie nie pozwoli sobie na to, żeby „świecić oczami” przed swoimi przyjaciółmi czy znajomymi. Nieważne, czy jesteś handlowcem, menedżerem czy właścicielem biznesu. Zanim zaczniesz naprawdę dobrze zarabiać i będziesz polecany- musisz zbudować zaufanie. Dotrzymywanie słowa i powziętych zobowiązań jest tutaj kluczowym elementem.

Miej na uwadze, że Klient którego zawiedziesz raz, w drobnej sprawie, w większej sprawie z pewnością Ci nie zaufa. Jeżeli nie dotrzymujesz słowa w rzeczach małych, to klient przełoży to również na większe sprawy i większe kontrakty, które nie zostaną Ci powierzone. W taki właśnie sposób zabija się swoją wiarygodność oraz traci pieniądze, które lądują u rzetelnej konkurencji.

Nie pozwól sobie na takie uchybienia. Niesolidność to cichy zabójca sprzedaży. I wcale nie taki rzadki.

Kategorie: sprzedaż

0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Translate »